Sports News

مصدومیت واران از ناحیه همسترینگ دربازی با شاختار

ستاره فرانسوی تنها 33 دقیقه در اوکراین بازی کرد وحالا نامش به سرخیو راموس و مارسلو در لیست مصدومان رئال اضافه شده.

به گزارش کاپ، رافائل واران ستاره فرانسوی رئال مادرید در جریان بازی 4شنبه شب تیمش مقابل شاختاردونتسک درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد. او تنها 33 دقیقه دراین بازی حضور داشت وبعد به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و دانیلو به جای او وارد زمین شد.

این مصدومیت درشرایطی رخ داده که رئال درحال حاضر سرخیو راموس را به دلیل مصدومیت ازناحیه شانه در اختیار ندارد و مارسلو نیز مصدوم است.

دو گل از رونالدو درکنار گلهای مودریچ و دانی کارواخال سه امتیاز این بازی را به حساب رئال واریز کردند. هرچند که شاگردان بنیتس دراین بازی کار سختی داشتند و بعد از زدن این 4 گل، سه گل دریافت کردند تادر نهایت بازی 3-4 به پایان برسد.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:25 توسط ARIA MOGHADDAM| |

از جلسه مظلومی با ابراهیمی تا حضور 5 هوادار

نخستین تمرین استقلال پس از پیروزی مقابل نفت برگزار شد.

به گزارش کاپ، تمرین تیم فوتبال استقلال از  ساعت 12:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد.

*پرویز مظلومی سرمربی استقلال با لباس شخصی در تمرین امروز حضور یافت.

*مظلومی امروز در تمرین با خبرنگاران حاضر به شوخی پرداخت. وقتی رحمتی به داخل زمین آمد و این صحنه را دید با شوخی به سرمربی استقلال گفت: «برای خودت بادی گارد گرفته ای!» مظلومی در جواب گفت، باید حواسمان به خبرنگاران باشد. البته مظلومی بعد از گفتن این جمله با خنده زمین را ترک کرد.

*پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین با دیدن مهدی رحمتی به وی بابت درخشش در بازی نفت تبریک گفت. وی بعد از دقایقی برای حضور در مراسم ختم یکی از معاونین سابق استقلال تمرین را ترک کرد.

*مظلومی پس از شروع تمرین دقایقی نیز با امید ابراهیمی صحبت کرد. وی در مورد اتفاقات دیروز صحبت هایی را انجام داد.

*حدود 5 تماشاگر در تمرین امروز حضور دارند و تمرین را نظاره می کنند.

*منصور پورحیدری، فرزاد مجیدی، محمدرضا خرسندنیا از غایبین تمرین امروز استقلال هستند.

*پدر یکی از مسئولین تدارکات استقلال امروز در تمرین حضور یافت. وی پیش از شروع تمرین با مهدی رحمتی عکسی به یادگار گرفته و از وی بابت عملکرد خوبش در بازی دیروز تبریک گفت.

*دروازه بان های استقلال زیر نظر حسین تراب پور تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

*مجید صالح در جریان تمرین دقایقی نیز با مهدی رحمتی به صحبت پرداخت.

*احمد جانعلی پیشکسوت دهه 70 سایپا امروز در تمرین استقلال حاضر شد و دقایقی با مجید صالح که همبازی وی در سایپا بود به صحبت پرداخت.

*حنیف عمران زاده امروز با روحیه ترین بازیکنان استقلال بود. وی در خلال تمرین بارها با بازیکنان به شوخی پرداخت.

*عمران زاده وقتی رحمتی را دید به او گفت، احتمالا کی روش در نشست خبری بعدی با 6 دروازه بان به کنفرانس خواهد آمد.

*بازیکنانی که در دیدار مقابل نفت تهران کمتر بازی کرده بودند در دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال دستگرمی در نصف زمین پرداختند. این تمرین زیر نظر مجید صالح و سیروس دین محمدی برگزار شد.

*تمرین تیم فوتبال استقلال فردا تعطیل است و دور جدید تمرینات از روز شنبه برگزار خواهد شد.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:24 توسط ARIA MOGHADDAM| |

فردی که مانع پیوستن قلعه نویی به تراکتورسازی شد

بعد از انتشار خبر سکرت از مذاکره باشگاه تراکتورسازی با امیر قلعه نویی، حضور این مربی در تبریز منتفی شد.

به گزارش کاپ و به نقل از همشهری،قلعه نویی مذاکرات خوبی با اعضای هیات مدیره تراکتور داشت اما بعد از انتشار این خبر با سیلی از مخالفت شدید هواداران تبریز در فضاهای مجازی رو به رو شد؛ هوادارانی که اتفاقات گذشته را هنوز به یاد دارند مخالف حضور دوباره او در تبریز هستند. هوادارانی که روزی به او لقب (امیرپاشا) داده بودند حالا نمی خواهند او را به عنوان سرمربی روی نیمکت ببینند. آنها هنوز شکایت قلعه نویی از باشگاه تراکتور و روزی که گفت: «شعار عده ای بی سواد برایم مهم نیست» را یادشان نرفته است. از سوی دیگر مسئولان نمی خواهند پای یکی از نزدیکان قلعه نویی که روند مذاکرات را پیگیری می کرد و اصالتا تبریزی است و البته سال های پیش به عنوان یک فرد منشوری معرفی شد به تبریز باز شود و اعتقاد دارند با حضور او اوضاع بدتر می شود. این مسائل حضور قلعه نویی را کمرنگ کرده حتی شنیده شد قرار بوده او با پرواز ساعت 19:30 سه شنبه به تبریز برود که این سفر کنسل شده است.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:22 توسط ARIA MOGHADDAM| |

رحمتی بلوف خورد/اطرافیانش تشویقش کردند از تیم ملی خداحافظی کند

دروازه بان پیشین استقلال و پرسپولیس گفت:رحمتی در بهترین دوران فوتبالش به سر می برد.

به گزارش کاپ،محمد محمدی درباره خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی و تبعاتی که پس از سال ها از این اتفاق گریبان او را گرفته است به گل عنوان کرد:فکر می کنم که یک مقدار در بحث خداحافظی از تیم ملی عجله کرد. یک جورهایی فکر می کنم که رو دست خورد. حس می کنم دور و بری هایی که او را تشویق کردند باعث شدند آن کار را انجام دهد و به او وعده دادند که با انجام آن حرکت ممکن است اتفاقات بهتری برایش پیش بیاید.

وی ادامه داد:کاملا مشخص بود که چیزی جز یک بازی بیشتر نبود و واقعا از مهدی با آن همه تجربه بعید بود که بپذیرد و یک جورهایی از همان افراد «بلوف» خورد... اما واقعیت قضیه از نظر فنی این است که مهدی در دورانی است که خود من سه، چهار سال پیش بودم. حرفم این نیست که عملکرد من بهتر یا بدتر بود. درباره کل گلرهایی حرف می زنم که بین 33 تا 36 سالگی اوج پختگی یک دروازه بان است.رحمتی در بهترین دوران فوتبالش به سر می برد.

محمدی افزود:به نظر من تنها پستی که در فوتبال خیلی به سختی مربی می پذیرد، ریسک کند و از یک دروازه بان جوان استفاده کند، فقط پست ما یعنی دروازه بانی است. مهدی نیروی این نظام است. نیروی این ورزش است. چکیده این فوتبال است و باید شرایطی فراهم شود که به هر عنوانی... باز هم تکرار می کنم من نه جای کی روش هستم، نه در جایگاهی هستم که به سرمربی تیم ملی حتی پیشنهاد بدهم که مهدی را دعوت کند یا نکند.حیف است بر تجربه رحمتی چشم ببندیم.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:20 توسط ARIA MOGHADDAM| |

 

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:13 توسط ARIA MOGHADDAM| |

ایسکو: رئال باید از اشتباهاتش درس بگیرد

ستاره خط میانی رئال مادریدبراین باور است که تیمش در بازی با شاختار چوب اشتباهات تدافعی اش را خورده.

به گزارش کاپ، ایسکو ستاره جوان باشگاه رئال مادرید براین باوراست که تیمش باید از اشتباهاتش درس بگیرد. آنها در دیدار چهارشنبه شبشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-4 و به سختی از سد شاختاردونتسک عبور کردند و گلهای رئال در این بازی را رونالدو (2بار) و مودریچ و کارواخال به ثمر رساندند.

با برد دراین بازی رئال صعودش به دور بعد را مسجل کرد و ایسکو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: ما واقعا خوب بازی کردیم؛ البته اگر چند دقیقه پایانی بازی را در نظر نگیریم. ما به پیروزی وهر سه امتیاز بازی رسیدیم. باید اشتباهاتمان را اصلاح کنیم و به تلاش کردن ادامه دهیم. بایداز اشتباهاتمان درس بگیریم و امیدواریم اتفاقات تلخ دیگر در آینده تکرار نشوند. چون این اشتباهات در لیگ قهرمانان اروپا برای ما خیلی گران تمام خواهند شد.

ایسکو دربازی ال کلاسیکو از زمین مسابقه اخراج شد و حالا دو جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. او درمورد آن اتفاقات می گوید: بازی ال کلاسیکو، دیداری است که همه ما از بازی کردن در آن لذت می بریم. ولی این سرمربیان هستند که تصمیم می گیرند که بهترین ترکیب تیمشان برای بازیها چیست. نتیجه بازی ال کلاسیکو مرا بیشتر از شروع بازی از روی نیمکت، اذیت کرد. انگیزه های زیادی دارم و دوست دارم که بیشتر بازی کنم و از حضور در رئال خوشحالم. بازیهای زیادی پیش روست و فصلی طولانی را برگزار می کنیم.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:12 توسط ARIA MOGHADDAM| |

بنگر در گفت و گو با یورو اسپورت/هنوز رفتن هادی را باور نداریم

مدافع تیم پرسپولیس گفت:اولین دربی که به یاد دارم،با برتری پرسپولیس مقابل استقلال و گلزنی ادموند بزیک همراه بود.

به گزارش کاپ،سایت فیفا گزارشی تصویری از تعدادی از چهره های استقلال و پرسپولیس پیرامون اهمیت دربی  و رویارویی این دو تیم پرطرفدار ایرانی تهیه کرده است. 

گزارشی که اخیرا از شبکه یورو اسپورت هم پخش شد.

محسن بنگر مدافع باتجربه تیم پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که مقابل دوربین فیفا پاسخگوی سوالات شد.

خبرنگار سایت فیفا و شبکه یورو اسپورت از بنگر پرسید، اولین دربی که تماشا کردی را به خاطر می آوری؟ و این بازیکن در  جواب گفت: دقیق یادم نیست چه سالی بود اما در ذهنم مانده پرسپولیس با گل ادموند بزیک که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید توانست برابر استقلال به پیروزی برسد.

سوال بعدی درباره تفاوت دربی با بازی های دیگر بود؟ بنگر گفت: مسلما این بازی برای هواداران دو تیم اهمیت ویژه ای دارد. به طوری که بارها به من گفته اند شما استقلال را در بازی رفت و برگشت شکست دهید قهرمان و نایب قهرمان هم نشدید فدای سرتان. خب این موضع طرفداران در روحیه بازیکنان دو تیم تاثیر عمیقی می گذارد و باعث می شود دربی برای مربیان و بازیکنان استرس بالایی داشته باشد. اهمیت مسابقه باعث می شود اولویت هر دو تیم هنگام ورود به میدان نباختن باشد. چنانچه همین اولویت سبب شده بازی های پرسپولیس و استقلال در سال های گذشته گل های زیادی نداشته باشد و خیلی اوقات بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. 

از بنگر درباره فوت غیرمنتظره هادی نوروزی سوال شد.وی جواب داد: هادی عزیز در سال های گذشته هم اتاقی من بود و طبیعتا ما دو نفر رابطه بسیار گرمی داشتیم. هنوز در شوک این اتفاق هستم و رفتن هادی را باور نکرده ام و به واقع هادی یک انسان متین و نجیب و با خلوص نیت بود. روحش شاد و جایش همیشه خالی خواهد ماند.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:11 توسط ARIA MOGHADDAM| |

مظلومی:از برانکو این ادعا بعید بود/قهرمانی حذفی را می خواهیم

سرمربی تیم استقلال گفت:تلاش خود را خواهیم کرد تا در تبریز مقابل تیم خوب تراکتورسازی نتیجه بگیریم و به قهرمانی برسیم.

به گزارش کاپ پرویز مظلومی بعد از پایان نشست خبری در گفت و گو با دوربین ها اظهار داشت: به شجاعت و تلاش بازیکنان خسته نباشید می گویم و افتخار می کنم. ده نفره شدن باعث شد تا ما گل مساوی را دریافت کنیم. جام حذفی جام حساسی است و هر تیمی اشتباه کند.در پنالتی ها بچه های ما خوب کارکردند مخصوصا رحمتی که سه پنالتی را مهار کرد. 

سرمربی استقلال درباره داوری گفت: داور کار خودش را کرد و زحمت کشید به او خسته نباشید می گویم. به هر صورت فکر می کنم داور بازی پرفشاری را پشت سر گذاشت و زحمت خود را کشید.

مظلومی در واکنش به این سوال که در تونل ورزشگاه درگیری میان مسئولان تیم نفت و استقلال به وجود آمد، گفت: یک سوءتفاهم بود که به وجود آمد. یکی از مربیان ما پس از پیروزی دستش را بلند کرد و دوستان ما در تیم نفت تصور کردند که توهینی صورت گرفته که این گونه نبود و خوشبختانه ختم به خیر شد. این اتفاق بیشتر به خاطر فشار بالا و عصبی بودن دو طرف بود.

وی افزود:تلاش خود را خواهیم کرد تا در تبریز مقابل تیم خوب تراکتورسازی نتیجه بگیریم و به قهرمانی برسیم.

مظلومی درباره ادعای برانکو مبنی بر اینکه اگر داوری ها به سود آنها بود الان به جای استقلال در صدر جدول بودند، اذعان داشت: از مربی حرفه ای مثل برانکو بعید است این حرف ها را بزند اما من نظری درباره اش نمی دهم.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:9 توسط ARIA MOGHADDAM| |

رونالدو صدرنشین جدول برترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا

ستاره پرتغالی رئال مادرید حالا با 7 گل در صدر جدول گلزنان رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

به گزارش کاپ، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید همچنان عطش زیادی برای گلزنی دارد. اگر او در لالیگا فاصله زیادی با صدر جدول گلزنان دارد، اما در لیگ قهرمانان اروپا همچنان یکی از بهترین هاست و نقطه اتکای تیمش در خط حمله به شمار می رود.

ستاره پرتغالی رئال در جریان بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل شاختاردونتسک درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا با بهره گیری از همکاری مشترک خوبش با بیل و مودریچ گل اول تیمش را با ضربه سر به ثمر برساند و زننده گل چهارم تیمش نیز بود. آخرین باری که رونالدو موفق به گلزنی برای رئال شده بود در روز 31 اکتبر و در بازی رئال مقابل لاس پالماس بود و حالا او در اوکراین دوباره به گل رسید و البته یک پاس گل هم به لوکامودریچ داد تا او گل دوم رئال را در لفیف اوکراین به ثمر برساند.

در حال حاضر ودر پایان دور پنجم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو با زدن 7 گل در صدر جدول گلزنان است؛ روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن ، آرتم زیوبا، بازیکن زنیت، توماس مولر گلزن آلماین بایرن و لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای بارسا همگی با 5 گل در جایگاه های بعدی هستند. جالب اینجاست که از نظر تعداد شوتهای درچارچوب در بازیهای لیگ قهرمانان اروپای این فصل نیز نام کریس در صدر رنکنیگ است. او تا پایان دور پنجم مرحله گروهی 19 شوت درچارچوب داشته و لواندوفسکی با 12 شوت و مولر با 11 شوت در چارچوب در رده های بعدی هستند.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:5 توسط ARIA MOGHADDAM| |

فهرست-نامزدهای-تیم-منتخب-سال-2015-جهان-معرفی-شد
  
فدراسیون بین المللی فوتبال فهرست نامزدهای حاضر در تیم منتخب سال ۲۰۱۵ را اعلام کرد.فیفا هر ساله در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال جهان، ۱۱ بازیکن منتخب دنیا را هم در قالب یک تیم معرفی می‌کند که امروز فدراسیون بین‌المللی فوتبال نام ۵۵ نامزد حضور در این تیم را منتشر کرد. این فهرست با کمک اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای و با رای ۲۵ هزار فوتبالیست از ۷۰ کشور انتخاب شده است.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 16:5 توسط ARIA MOGHADDAM| |

شنبه جلسه سرنوشت ساز کرار با افشارزادهشنبه جلسه سرنوشت ساز کرار با افشارزاده

زمان برگزاری جلسه هافبک عراقی آبی ها با باشگاه استقلال مشخص شد.
بر این اساس نشست سرنوشت ساز کرار جاسم با بهرام افشارزاده روز شنبه برگزار خواهد شد.
کرار شب گذشته به تهران آمد

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 15:20 توسط ARIA MOGHADDAM| |

آنالیز-بازیکنان-لیگ-برتر-توسط-برنامه-نود-با-بهترین-های-هر-پست-آشنا-شوید بهترین بازیکنان لیگ بر‌تر در هر پست با آنالیز برنامه نود برای شما هم قابل شناسایی هستند.

به گزارش سایت برنامه نود، گروه آنالیز برنامه نود هر هفته بازی‌های لیگ را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به سیستم هفته‌نامه کیکر به بازیکنان نمره می‌دهد. پس از برگزاری بازی‌های هفته دوازدهم و آنالیز این بازی‌ها بد نیست با بهترین‌های هر پست آشنا شویم:

دروازه‌بان: لک، فرناندو و اخباری

در جمع ۱۰ بازیکن بر‌تر لیگ بر‌تر تا اینجای کار اثری از دروازه‌بان‌ها دیده نمی‌شود اما در پله دوازدهم سه دروازه‌بان حضور دارند. فرناندو ده‌خسوس، دروازه‌بان استقلال خوزستان، حامد لک دروازه‌بان صبا و محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتورسازی سنگربانان بر‌تر لیگ تا اینجای کار هستند. در بین این سه دروازه‌بان ده‌خسوس کمترین گل را دریافت کرده است و او را باید دروازه‌بان رویایی این فصل دانست. هر سه بازیکن میانگین نمره ۲/۷۱ دارند.

در بین ۲۰ بازیکن بر‌تر لیگ، یک دروازه‌بان دیگر هم حضور دارد. محمد رشید مظاهری با میانگین نمره ۲/۷۵ در رتبه شانزدهم قرار دارد. مهدی رحمتی هم بیست و ششم است. جالب اینکه سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند دو دروازه‌بان تیم ملی در جمع هشتاد بازیکن بر‌تر لیگ بر‌تر قرار ندارند. سوشا در رده ۸۹ دیده می‌شود، علیرضا بیرانوند هم تنها چهار بازی انجام داده و به دلیل اینکه در کمتر از نیمی از بازیهای لیگ بر‌تر حضور داشته اصلا وارد جدول نشده است.

مدافع: محمدحسین کنعانی‌زادگان

در فوتبال همیشه به مدافعان ظلم شده و بازی‌هایشان به چشم نیامده است به همین دلیل است که در جمع ۳۰ بازیکن بر‌تر لیگ بر‌تر اثری مدافعان نیست. بهترین مدافع لیگ بر‌تر محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش ملوان است که با میانگین نمره ۲/۹۶در رده سی و سوم قرار دارد. بعد از کنعانی نوبت به شجاع خلیل‌زاده می‌رسد که با نمره ۳ در مکان سی و پنجم ایستاده است. در بین مدافعان کناری مدافع بر‌تر حسین ماهینی، مدافع راست ملوان است که در مکان چهلم قرار دارد.

هافبک: پیام صادقیان

هافبک‌ها نقش پررنگی در بین بازیکنان بر‌تر لیگ دارند. پیام صادقیان با میانگین نمره ۲/۵۷ بهترین هافبک لیگ محسوب می‌شود. پس از صادقیان نوبت به امید ابراهیمی استقلالی‌ها می‌رسد که با ۲/۵۹چهارم است. ماتیاس چاگو، هافبک تیم بحران زده فولاد خوزستان برخلاف تیمش عملکردی درخشان داشته است و با نمره ۲/۶۷ در مکان ششم قرار دارد و بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود. او تنها خارجی در بین ۱۰ بازیکن بر‌تر است. در مجموع از ۱۰ بازیکن بر‌تر شش هافبک حضور دارند که پرسپولیس هم در جمع آن‌ها یک نماینده دارد. احمد نوراللهی در مکان ششم دیده می‌شود.

مهاجم: مهرداد محمدی

مهاجمان حضور پررنگی در بالای جدول دارند. مهرداد محمدی، مهاجم جوان راه‌آهن که چند هفته‌ای است که گل نزده با میانگین نمره ۲/۵۴ علاوه بر اینکه بهترین مهاجم لیگ است بهترین بازیکن لیگ بر‌تر تا اینجای کار به شمار می‌رود. دومین بازیکن بر‌تر لیگ از نگاه گروه آنالیز نود هم یک مهاجم است؛ کاوه رضایی، مهاجم جوان ذوب آهن و تیم ملی با نمره ۲/۵۶ در جمع ۱۰ بازیکن بر‌تر لیگ دو مهاجم دیگر هم حضور دارند. مهدی طارمی، آقای گل لیگ بر‌تر، با میانیگن ۲/۶۰ بازیکن پنجم لیگ است. حسن بیت سعید، پدیده این فصل از استقلال خوزستان با نمره ۲/۶۷ در مکان ششم حضور دارد.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 15:9 توسط ARIA MOGHADDAM| |

بنگراگر-سوشا-از-عمران-زاده-تعریف-کند-ناراحت-نمی-شوم20-تا-پیامک-به-مهدی-طارمی-دادم-جوابم-را-ندادمحسن بنگر می گوید:«به یاد ۴ گل بارسا به رئال‌مادرید ۴ جعبه شیرینی خریدم و در تمرین پرسپولیس پخش کردم.»

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، گرچه چند روزی از ال‌کلاسیکو گذشته اما کماکان در تیم پرسپولیس تهران، کری بارسایی‌ها با رئالی‌ها ادامه دارد. یکی از این طرفداران بارسلونا محسن بنگر است که از این پیروزی و همین‌طور برد ۶ بر یک تیم محبوبش برابر آ اس‌رم شادمان است و... بهتر است خودتان تازه‌ترین مصاحبه ما با این مدافع بلندبالا را بخوانید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود.

بازي بارسا و آ اس‌رم را ديدي؟ 
بله، هر تيم ديگري بود بعد از برد ۴ بر صفر در ال‌كلاسيكو مغرور مي‌شد يا جور ديگري مقابل آ اس‌رم بازي مي‌كرد اما بارسلونا هر تيمي نيست. از بازگشت ليونل مسي به اوج هم خيلي خوشحال شدم.

از چه زماني طرفدار بارسلونا شدي؟ 
از دوراني كه رونالدوي اورجينال در اين تيم بازي مي‌كرد (با خنده ادامه مي‌دهد) بابا ما بارسايي قديمي هستيم!

بيشتر بازيكنان شما ظاهراً رئالي هستند؟ 
رئالي‌ها بازنده‌اند!

فقط فرشاد احمدزاده و تو بارسايي هستيد، درست است؟ 
من، فرشاد، سوشا و اميد عاليشاه بارسايي هستيم.

برانكو چطور؟ 
برانكو هم بارسايي است اما يك‌جورهايي هم لوكا مودريچ هموطن خودش كه در رئال مادريد بازي مي‌كند را هم دوست دارد.

چه شد كه با پيراهن بارسلونا سر تمرين پرسپوليس رفتي؟ 
بعد از برد ال‌كلاسيكو خيلي حال مي‌داد با لباس بارسا سر تمرين بروم. اتفاقاً چهار جعبه شيريني هم خريدم به نشانه ۴ گل بارسا و با خود سر تمرين بردم و بين بچه‌ها پخش كردم.

چرا دربي‌هاي ما مثل ال‌كلاسيكو پرگل نمي‌شود؟
به هر حال آنها بازيكنان ميليون دلاري هستند و شما ديديد لوئيس سوارس از دو موقعيت دو گل زد. طبيعي است با وجود چنين بازيكناني يا نيمار و مسي ال‌كلاسيكو پرگل شود.

اتفاق جالبي هم در حين تماشاي ال‌كلاسيكو برايت افتاد؟ 
بعد از گل‌هاي بارسا ۲۰ پيامك براي مهدي طارمي فرستادم ولي جواب هيچ‌كدام را نداد. مهدي طارمي بعد از باخت رئال‌مادريد آخرين نفري بود كه سر تمرين پرسپوليس آمد!

محمود رفيعي كارشناس داوري برنامه ۹۰ خطاي تو روي خذيراوي بازيكن استقلال اهواز را پنالتي اعلام كرد؛ آيا اين نظر درست بود؟ 
من كارشناس داوري نيستم اما اگر قرار باشد اين صحنه‌ها پنالتي اعلام شود، در هر بازي بايد داوران ۵۰ تا پنالتي بگيرند. به نظرم دوستان كارشناس مي‌خواهند بگويند كه پرسپوليس از اشتباهات داوري سود مي‌برد در حالي كه زمين و زمان مي‌دانند اين‌طور نيست. اين قبيل كارشناسي‌ها نمي‌تواند كمكي به رشد داوري كند البته تأكيد مي‌كنم ما داوران خيلي خوبي داريم و بايد همه كمك كنيم تا اين عزيزان راحت‌تر و كم‌اشتباه‌تر قضاوت كنند.

اين ماجراي اختلاف ملي‌پوشان پرسپوليس با برخي بزرگترها مثل تو و نورمحمدي تا چه اندازه صحت دارد؟ 
هيچ اختلافي بين ما نبوده و اين برداشت دوستان است.

يعني با سوشا مكاني بعد از آن ماجرا صحبتي نكرديد؟ 
نه، اختلافي نبوده كه بخواهيم با هم حرف بزنيم. من يك حرفي زدم و از سيدمهدي رحمتي تعريف كردم. باور كنيد اگر سوشا مكاني هم از حنيف عمران‌زاده تعريف كند، من ناراحت نخواهم شد.

مطمئني؟!
صددرصد! چرا بايد ناراحت شوم. اين مي‌تواند نظر سوشا مكاني باشد.

راستي نظرت درباره انتخاب كريم باقري به عنوان بهترين هافبك پس از انقلاب ايران چيست؟ 
آقاكريم كه ديگر نيازي به تعريف و تمجيد ما ندارد. او همين الان هم يك سر و گردن از خيلي‌ها بالاتر است و در تمرينات عالي ظاهر مي‌شود البته پرسپوليسي‌ها در نظرسنجي برنامه ۹۰ همه پست‌ها را قرق كرده‌اند. مطمئن هم باشيد فرشاد پيوس، علي كريمي و علي دايي هم انتخاب مي‌شوند.

دليل اين فرصت‌سوزي مهدي طارمي چه بود؟ 
بدون شك مهدي طارمي ستاره پرسپوليس است. نمي‌دانم چرا دارند روي اين بچه‌ فشار مي‌آورند. تا الان هم مؤثرترين بازيكن ما بوده و باز هم خواهد بود. بايد از اين جوان مستعد حمايت كرد تا خودش را پيدا كند.

بازي با نفت تهران را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟ 
ان‌شاءا... مي‌بريم. ما براي سه امتياز به زمين مي‌رويم و اگر شرايط چمن تختي اجازه بدهد يك بازي بي‌نقص و تماشاگرپسند هم ارائه خواهيم داد.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 15:1 توسط ARIA MOGHADDAM| |

گزارش-تمرین-استقلال-کنایه-عمرانزاده-به-کیروش  تمرین امروز (پنج شنبه) تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی و در غیاب یک بازیکن و یک مربی آبی پوشان برگزار شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل نفت تهران در جام حذفی از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز محمدرضا خرسندنیا به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود و فرزاد مجیدی مربی آبی‌پوشان در تمرین حضور نداشت.

*منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال هم در تمرین امروز حاضر نبود.

*درخشش سیدمهدی رحمتی در بازی روز گذشته مقابل نفت باعث شده بود تا هنگام ورود این بازیکن به رختکن بازیکنان با او پیرامون این مسئله صحبت کنند و از دروازه‌بان تیم‌شان استقبال گرمی به عمل آ‌ورند.

*پرویز مظلومی بعد از دیدن رحمتی به دروازه‌بان تیمش "خسته‌نباشی" گفت و البته سنگربان استقلال اعلام کرد که لطف خدا و دعای مردم باعث شده تا او بتواند در ضربات پنالتی موفق عمل کند.

*احمد جانعلی مدافع دهه ۷۰ تیم فوتبال سایپا امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی در رختکن با مجید صالح که زمانی در سایپا همبازی بودند صحبت کرد.

*پرویز مظلومی قبل از‌ آغاز تمرین امروز جلسه‌ای را با رختکن با بازیکنان برگزار کرد و در خصوص دیدار آینده با سایپا توضیحاتی را به آنها یادآور شد.

*حنیف عمران‌زاده مدافع تیم استقلال امروز وقتی رحمتی را دید با کنایه به او گفت فکر کنم این بار کی‌روش با ۶ دروازه‌بان به نشست‌های خبری برود که این مسئله از سوی رحمتی واکنشی نداشت.

*هنگامی که مظلومی در حال ورود به زمین بود امید ابراهیمی برای دقایقی با سرمربی تیمش گفت‌وگو کرد. صحبت‌های ابراهیمی و مظلومی حدود ۵ دقیقه طول کشید که هافبک تیم استقلال بعد از گفت‌وگو با مظلومی به دیگر بازیکنان اضافه شد.

*پرویز مظلومی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود بعد از گذشت ۱۵ دقیقه زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را ترک کرد. وی برای شرکت در مراسم ختم پدر کامران منزوی معاون و سرپرست سابق تیم استقلال زودتر محل تمرین را ترک کرد. هنگامی که مظلومی قصد ترک تمرین را داشت رحمتی با خنده از او سوال کرد آقای مظلومی برای خودت بادیگارد گرفته‌ای که سرمربی استقلال پاسخ داد اتفاقا ما باید حواسمان به خبرنگاران باشد چون نیش‌شان تند است! البته سرمربی آبی‌پوشان این مسئله را با خنده در جمع اهالی رسانه عنوان کرد و سپس راهی مراسم ختم شد.

*اکثر بازیکنان استقلال امروز پیرامون اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی و صحنه‌های بازی روز گذشته مقابل نفت صحبت می‌کردند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی پوشان مقابل نفت تهران به میدان رفته بودند زیر نظر مربی بدنساز استقلال ریکاوری انجام دادند. بقیه بازیکنان زیر نظر صالح، دین‌محمدی و نوازی برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*با اعلام کادر فنی تمرین فردای تیم استقلال تعطیل خواهد بود  آبی‌پوشان از روز شنبه برای دیدار سیزدهم خود در لیگ برتر مقابل سایپا آماده خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران روز دوشنبه به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 14:59 توسط ARIA MOGHADDAM| |

اتفاق-ویژه-دیماریا-هفت-هزارمین-گل-تاریخ-لیگ-قهرمانان-را-زد گلی که ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن وارد دروازه مالمو کرد،‌ هفت هزارمین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود.دیدار تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و مالمو ۲ بر صفر به سود تیم پاریسی در جریان است. گل دوم پاری‌سن‌ژرمن در این مسابقه توسط آنخل دی‌ماریا، ستار آرژانتینی و گران‌قیمیت این تیم به ثمر رسید که هفت هزارمین گل تاریخ این رقابت‌ها بود.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 14:58 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:47 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:45 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:44 توسط ARIA MOGHADDAM| |

مظلومی-تمرین-روز-جمعه-استقلال-را-تعطیل-کرد  تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال با نظر کادر فنی این تیم تعطیل شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد تیم نفت تهران را در ضربات پنالتی شکست بدهد، امروز تمرین سبکی را برگزار می‌کند.طبق برنامه پرویز مظلومی، تمرین روز جمعه آبی پوشان تعطیل است. همچنین استقلال که دوشنبه هفته آینده باید به مصاف سایپا برود، روزهای شنبه و یکشنبه پشت درهای بسته تمرین می کند

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:16 توسط ARIA MOGHADDAM| |

خرمگاه-به-مظلومی-گفتم-متأسفم-که-صالح-دستیار-اوست مربی نفت گفت: در پایان مسابقه در حالی که از رفتار مجید صالح بسیار ناراحت بودم، به مظلومی گفتم که متأسفام چنین دستیاری دارد.به نقل از فارس ، محمد خرمگاه پس از شکست نفت به استقلال در جام حذفی گفت: پس از اینکه بازی را باختیم، با حریف دست دادیم و این پیروزی را تبریک گفتیم. چون فوتبال است و یک روی آن باخت است و ما وجود داشتیم که این پیروزی را تبریک بگوییم، اما اینکه از طرف مقابل حرکات ناشایستی انجام می‌شود، کار قشنگی نبود.

وی ادامه داد: ما هم خیلی بردیم، اما هیچ‌گاه این کار را نکردیم و به نیمکت حریف توهین نکردیم. مربی استقلال اگر با دست اشاره‌ای انجام دهد متفاوت است تا اینکه مشت گره بکنند و به طرف نیمکت اشاره ناجوری داشته باشد.

خرمگاه گفت: بازی قشنگی بود و این پیروزی را به استقلال و تمام فوتبال ایران تبریک می‌گویم، اما متأسفم که بخواهم اسم صالح را همکار خود بگذارم، البته او قبل از بازی این حرکات را آغاز کرده بود و فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

مربی نفت درمورد رفتار صادقیان در مسابقه و اینکه به نظر باز هم امروز مهارناشدنی نشان داد، گفت: به هر حال هر کسی شرایطی دارد، ما از اول فصل بازی‌های زیادی از پیام گرفتیم که البته مشکلی هم نداشته است و این هنر مربی است و از این به بعد هم می‌توانیم از پیام بازی بگیریم. باید صادقیان را مهار کنیم و در مجموع معتقدم که باید به جوانان کمک کرد.

خرمگاه با انتقاد دوباره از مجید صالح مربی استقلال گفت: صالح باید مکتب استقلال را یاد بگیرد، من به‌عنوان یک استقلالی ناراحتم و به مظلومی هم گفتم که متأسفم که چنین دستیاری دارد و این کارهای غیرحرفه‌ای را انجام می‌دهد.

وی افزود: او قبل از بازی به سمت بیرانوند رفته و از او سؤال کرد که چرا شما را بیرون می‌گذارند و همین طور با مطهری این صحبت‌ها را انجام داد. این رفتار اصلاً حرفه‌ای نیست و متعجبم که با او برخورد نمی‌شود.

خرمگاه گفت: پس از اینکه پنالتی آخر را رحمتی گرفت، صالح متأسفانه حرکتی با دست انجام داد که قشنگ نبود.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:14 توسط ARIA MOGHADDAM| |

اولین-مدال-کاروان-وزنه-برداری-ایران-کیانوش-رستمی-نقره-و-برنز-قهرمانی-جهان-را-گرفتنماینده وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان در هشتادویکمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی به مدال نقره دست پیدا کرد.در ششمین روز از هشتاد و یکمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان و مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در هیوستون آمریکا، وزنه‌برداران دسته ۸۵ کیلوگرم در گروه A به مصاف هم رفتند که کیانوش رستمی نماینده کشورمان در این دسته در پایان مسابقات مدال برنز یک ضرب و نقره دوضرب و مجموع را از آن خود کرد و طلسم مدال نگرفتن ایران در مسابقات را شکست.

کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی مدال برنز گرفت و در حرکت دوضرب نیز موفق به بالا بردن وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی شد و به مدال نقره دوضرب و مجموع دست پیدا کرد.

 رستمی که در گروه A با ۹ وزنه بردار رقابت داشت، در حرکت یک‌ضرب ابتدا توانست وزنه ۱۷۳ کیلوگرمی را بالای سر ببرد، اما در حرکات دوم و سوم یک ضرب در مهار وزنه ۱۷۸ کیلوگرمی ناکام ماند و در نهایت در رده سوم جای گرفت و به مدال برنز رسید. وزنه‌برداران چین و روسیه با وزنه های ۱۷۸ و ۱۷۶ کیلوگرم در مکان های اول و دوم حرکات یک ضرب قرار گرفتند.

رستمی برای نخستین حرکت دو ضرب وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی را انتخاب کرده بود که موفق به مهار این وزنه شد تا در این لحظه شانس اول کسب مدال طلای دوضرب و مجموع شود. پس از وی آکولوف وزنه بردار روسی روی تخته آمد و با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی در رده نخست دوضرب و مجموع قرار گرفت.

رستمی برای بازپس گیری رده اول در حرکت دوم در حالی که وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی را بالای سر برده بود، با تایید داوران مواجه نشد و آن را خیلی زود به زمین انداخت. رستمی در حرکت سوم به رکورد جهان حمله کرد و وزنه ۲۱۹ کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما نتوانست این وزنه را به ثبت برساند و با همان وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی به مدال نقره دوضرب و مجموع دست پیدا کرد.

رستمی با مجموع ۳۸۷ کیلوگرم نقره مجموع را هم از آن خود کرد. مدال های طلا و برنز حرکت دوضرب این وزن به وزنه برداران روس با ۲۱۵ و ۲۱۲ کیلوگرم رسید. مدال های طلا و برنز مجموع نیز به وزنه برداران روس با ۳۹۱ و ۳۸۰ کیلوگرم رسید.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:13 توسط ARIA MOGHADDAM| |

احتمال-غیبت-راموس-در-هشت-بازی-آینده-رئال ممکن است مدافع رئال مادرید، بیش از ۵ هفته به دور از میادین فوتبال باشد.

به گزارش وبسایت نود، سرخیو راموس که حدود دو ماه است با مصدومیت کتف دست و پنجه نرم می کند و به دلیل بازی های حساس رئال، ترجیح داد ریکاوری مصدومیتش را به تاخیر بیندازد، به نظر میرسد با تشدید شرایط مصدومیتش، مجبور است برای مدتی از میادین فوتبال فاصله بگیرد.

طبق پیش بینی ها صورت گرفته این امکان وجود دارد که مصدومیت کتف وی باعث شود او حدود چند هفته خانه نشین باشد. احتمالاً نوبت دیگری که راموس در ترکیب رئال قرار گیرد، در سال جدید میلادی خواهد بود.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:13 توسط ARIA MOGHADDAM| |

جام-جهانی-فوتسال-زنان-ایران-مقابل-برزیل-تن-به-شکست-دادتیم ایران در دومین دیدار خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی فوتسال زنان، مقابل برزیل تن به شکست داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، تیم فوتسال بانوان ایران که ششمین دوره این رقابتها را با شکست ۳ بر یک مقابل پرتغال آغاز کرد، بامداد امروز در مصاف با تیم پرقدرت برزیل تن به شکست ۶ بر صفر داد.

 این بازی در گروه A برگزار شد. شاگردان فروزان سلیمانی امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا خواهند رفت.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:10 توسط ARIA MOGHADDAM| |

چرا-ستاره-رئال-سوار-یک-مدل-خودروی-لوکس-نمی-شود؟ گرت بیل، بازیکن ولزی رئال مادرید دیگر خودروی لوکس " لامبورگنی" را مورد استفاده قرار نمی دهد چرا که اعتقاد دارد که این خودروها باعث مصدومیت می شوند.
به گزارش وبسایت نود، گرت بیل عضو یک باشگاه اتومبیل سواری در انگلیس است که هر زمان به این کشور می رود در این باشگاه سوار خودروهای گرانقیمت می شود.
او اخیرا تصمیم گرفته که دیگر از خودروی لامبورگنی استفاده نکند چرا که معتقد است این خودروها خطر مصدومیت را افزایش می دهند.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 12:7 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:59 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:57 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:54 توسط ARIA MOGHADDAM| |

بیرانوند-رحمتی-در-ضربات-پنالتی-بهتر-از-شیخویسی-عمل-کرد دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: در ضربات پنالتی متأسفانه مهدی رحمتی بهتر از دروازه‌بان ما عمل کرد و تیمش را به پیروزی رساند.به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال در ضربات پنالتی اظهار داشت: حق ما در این دیدار باخت نبود و همه دیدند ما حتی در ۹۰ دقیقه هم بهتر از حریف بازی کردیم و سه چهار موقعیت گل خیلی خوب از دست دادیم.

وی افزود: به عقیده من تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند، از دیدن این بازی لذت بردند و مطمئن باشید آنها هم حق برد در این مسابقه را به ما می‌دهند. به هر حال استقلال خوش‌شانس‌تر از نفت بود و توانست در ضربات پنالتی برنده شود.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:11 توسط ARIA MOGHADDAM| |

مجیدی-10-نفره-شدن-خیلی-به-استقلال-فشار-آورد بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌وقتی ۱۰ نفره شدیم فشار زیادی روی ما آمد.به نقل از فارس ، میثم مجیدی پس از پیروزی مقابل تیم نفت در ضربات پنالتی در جام حذفی گفت: بازی سنگینی بود ما می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم. در این مسابقه هم وقتی ۱۰ نفره شدیم خیلی به ما فشار آمد.

وی در مورد گلی که در دقیقه ۹۲ استقلال خورد، گفت: تمرکز مان روی این بودکه گل نخوریم. با بازیکنان خط دفاع هم صحبت کردیم تا گل نخوریم اما در لحظات پایانی گل خوردیم.

 

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:9 توسط ARIA MOGHADDAM| |

طالبلو-در-هر-موقعیتی-که-باشم-حرمت-به-هواداران-استقلال-افتخار-است دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید هدف آبی‌پوشان قهرمانی استقلال است و در هر شرایطی حرمت هواداران را نگه می‌دارد.

به گزارش وب سایت نود، وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در صفحه اینستاگرامش نوشت: سلام به همه آبی‌ دلان. در هر موقعیتی قرار داشته باشم خدمت به شما و خوشحال کردنتان برایم افتخار است. هدف قهرمانی استقلال و سربلندی هواداران است.

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 11:8 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:49 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:48 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:48 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:48 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:47 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:47 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:47 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:46 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:46 توسط ARIA MOGHADDAM| |

نوشته شده در پنج شنبه 5 آذر 1394برچسب:,ساعت 10:46 توسط ARIA MOGHADDAM| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت